شهردار یاسوج گفت: ستاد مدیریت بحران در این نهاد مردمی در این شهر برای نخستین بار آغاز به کار کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی جاوید در جمع مدیران و دست اندرکاران ایمنی و حوادث شهرداری یاسوج اظهار داشت: شهردار، حوزه خدمات شهری، آتش نشانی، پسماند، سازمان آرامستان ها، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری و روابط عمومی اعضای اصلی این ستاد را تشکیل می دهند.

وی تاکید کرد: این ستاد در راستای ایجاد تعامل درون بخشی و برون بخشی، برنامه ریزی و هماهنگی برای پشتیبانی، تصمیم سازی و پیگیری وظایف قانونی شهرداری در شرایط اضطراری ناشی از حوادث و سوانح طبیعی و انسانی راه اندازی شده است.

شهردار یاسوج افزود: در این ستاد مقرر شد تا نقاط حادثه خیز این شهر شناسایی و تا پایان آبان برای رفع آن اقدام عاجلی انجام شود.

جاوید اظهار داشت: شهرداری یاسوج و زیر مجموعه آن توانمندیهای خوبی دارد و مصمم است تا با هماهنگی بین بخشی، بتوانند زمستان خوبی را برای شهروندان فراهم کند.

وی ادامه داد: شهروندان از شهرداری انتظار دارند که در مواقع بحرانی خدمات مناسب و خوبی به آنها ارائه شود.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری یاسوج هم گفت: ستاد مدیریت بحران با هدف کاهش خسارت های ناشی از وقوع حوادث طبیعی این نهاد مردمی تشکیل شده است.

عزیزاله دهنوی اظهار داشت: پیشگیری، آگاهی، مقابله و بازسازی چهار اصل در مدیریت بحران بوده که در اولویت نخست سیاست های راهبردی ستاد مدیریت بحران شهرداری یاسوج قرار گرفته است.

وی افزود: برنامه هایی از جمله تهیه طرح پهنه بندی حوادث، شناسایی اولویت ها، آموزش مدیران، سازماندهی عوامل انسانی و لجستیک شهرداری در مدیریت بحران شهرداری در مرحله مقابله و حفظ ارتباطات شهروندی مورد توجه قرار گرفته است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.