پلیس فدرال و وزارت دادگستری آمریکا در خصوص چگونگی بررسی ایمیل‌های هیلاری کلینتون اختلاف نظر دارند.

اختلاف نظر وزارت دادگستری و پلیس فدرال آمریکا در خصوص بررسی ایمیل‌های کلینتون
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس‌نیوز، پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) و وزارت دادگستری این کشور بر سر چگونگی انجام تحقیقات در خصوص ایمیل‌های «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اختلاف نظر دارند.

وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات آگاه به این موضوع یکشنبه نوشت، مقامات ارشد مجری قانون، نسبت به قوت تحقیقات اف‌بی‌آی درباره «بنیاد کلینتون» بدبین هستند و حتی از مأموران خواسته‌اند پیگیری پرونده کلینتون را محدود کنند.

پلیس فدرال در ابتدا این تحقیقات را فقط برای بررسی جرایم مالی مرتبط با بنیاد خیریه کلینتون آغاز کرد. بنابر گزارش‌ها برخی از بازرسان از پیگیری این پرونده ناامید شده‌اند. برخی دیگر نیز که درگیر این موضوع هستند با هم اختلاف نظر دارند و می‌گویند «اندرو مک‌کیب» که مقام دوم در پیگیری این پرونده است، در تلاش است تا بین اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری تعادل ایجاد کند.

مک‌کیب نظارت بر پرونده کلینتون را اوایل سال جاری آغاز کرد. البته افشای این موضوع که همسر مک‌کین 465 هزار دلار از کمیته سیاسی فرماندار ویرجینیا دریافت کرده، وی را در شرایط سختی قرار داد. 

«تری مک‌اولیف،» فرماندار ایالت ویرجینیا یکی از متحدان قدیمی کلینتون و اعضای بنیاد خیریه وی است. مقامات اف‌بی‌آی می‌گویند این موضوع بر بررسی ایمیل‌های کلینتون تأثیری نداشته است. افراد آگاه به روند پرونده کلینتون می‌گویند حتی پیش از گماشتن مک‌اولیف در این سمت، تحقیقات و بحث‌های دیگری درباره فعالیت‌های کلینتون در جریان بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار