مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیون و 254 هزار و 502 زائر از مرز بین المللی مهران تردد کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالله دلخواه اعلام کرد: از این میزان تردد، بیش از 334 هزار نفر مربوط به 40 روز گذشته است که از طریق این مرز تردد کرده اند.

وی گفت : با توجه به پیش بینی ها برای تردد حدود 2 میلیون زائر در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال، با فراهم کردن امکانات تلاش می کنیم، خدمات مطلوبی در بخش حمل و نقل به زائران ارایه کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه خروجی ها و ورودی های زائران(گیت ها) در مرز مهران به 96 مورد افزایش یافته است، تاکید کرد : افزایش گیت ها موجب سرعت بخشیدن در تردد زائران هنگام ورود و خروج از پایانه مرزی مهران می شود.

وی ادامه داد : احداث دو دهنه پل اضطراری در جاده کنجانچم، نصب دوربین های مدار بسته، تکمیل طرح روشنایی مسیر 11 کیلومتری پل زائر تا پایانه مرزی با استفاده از 500 تیر چراغ برق، نصب آب سرد کن و تکمیل و تجهیز مساجد بین راهی و اصلاح سیستم آبرسانی در پایانه مرزی از دیگر اقدام های انجام شده از اربعین سال گذشته تاکنون است.

انتظار می رود در اربعین امسال شمار ورودی و خروجی زائران سوگوار برای شرکت در آیین راهپیمایی اربعین از راه مرز مهران به حدود 2 میلیون نفر برسد.








انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.