چون تجربه تئاتر را داشتم، بازی در این فیلم برایم مشکل نبود و تجربه با مزه ای بود.

بازی در مارال فرجاد بازیگر  سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت بازی اش در فیلم سینمایی "جاودانگی"، اظهار داشت: اولین دلیلم سینمایی بودن فیلم بود و علت دومم همکاری با جواد نوروز بیگی بود و زمانی که اپیزود مربوط به خود را مطالعه کردم، نقش من را ترغیب کرد و اختلاف سنی موجود در نقش جذبم کرد و در آخر، کارگردانی جوان،  پر شور و پر انگیزه پشت این کار ایستاده بود.

وی در خصوص تفاوت نوع بازی در فیلم سکانس-پلان با دیگر فیلم ها اظهار داشت: چون من تجربه تئاتر را داشتم بازی در این فیلم برایم مشکل نبود، اما تجربه بامزه ای برایم بود.

فرجاد ادامه داد: در تئاتر تداوم حسی وجود دارد که در این کار هم همان تداوم وجود داشت و با تمرین، درایت کارگردان و مدیریت، می شد بر کار مسلط شد.

وی در رابطه با میزان استقبال فیلم در جشنواره رم گفت: کار با استقبال زیادی مواجه شد، به قدری که کار ما این جا مورد پسند جشنواره ها قرار نگرفت، در جشنواره های خارجی با استقبال زیادی رو به رو شد و در رم ده دقیقه برای فیلم ما دست زدند.

فرجاد ادامه داد: به زودی فیلم به سومین جشنواره بین المللی خود در ویتنام می رود.

این بازیگر در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: مشغول به اجرای تئاتری به نام تابستان یخی هستم که در فرهنگسرای نیاوران اجرا می رود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار