منتخبان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گروه دوستی پارلمانی با آلمان،اتریش و یونان همکاری بسیار موثری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حسین امیری خامکانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان،  در سومین مجمع عمومی حمایت از توسعه استان که با حضور استاندار کرمان،فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در هتل لاله تهران برگزار شد،افزود: توسعه ریلی یکی از نیازهای اساسی و محسوس استان کرمان به شمار می رود.
وی به مشکلات استان کرمان در برداشت و فروش محصولات کشاورزی از جمله پسته،خرما و محصولات جالیزی اشاره و خاطرنشان کرد: هیات مدیره انجمن توسعه استان کرمان می توانند با کمک بخش های خصوصی مانند اتاق بازرگانی و شرکت پسته در بحث های مربوطه ورود کرده و این مشکلات را برای همیشه برطرف کند.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن قدردانی از برنامه های استاندار کرمان، ادامه داد: مجمع نمایندگان استان کرمان همکاری و تعامل بسیار خوبی با مدیریت این استان در راستای توسعه دارد.
امیری همکاری و تعامل هیات دولت و وزارت کشور با استان کرمان را نیز خوب ارزیابی کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان کرمان هر سه هفته یکبار نشستی را با مدیران استانی به منظور آشنایی با مشکلات استان و پیگیری این موضوعات در سطح استانی و کشوری برگزار می کند.
وی تصریح کرد: همکاری نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف محوله،جذب سرمایه گذاری و روابط خوب با مدیران نیز شایسته تقدیر است.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان به انتخاب نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس و نائب رئیس کمیسیون های مختلف مجلس اشاره کرد واظهار داشت: منتخبان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گروه دوستی پارلمانی با آلمان،اتریش و یونان نیز همکاری بسیار موثری دارند.
امیری تصریح کرد: این دوره مجلس شورای اسلامی تجربه بسیار خوبی بوده و نمایندگان کرمان در فراکسیون های مختلف موفق هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.