مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، روز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال در حالی روز چهارشنبه آغاز می‌شود که فوتسال کشورمان هفته‌ای بسیار پر سر و صدا را پشت سر گذاشت، از جلسات متعدد سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتسال با مسئولان فدراسیون تا مشکلات بسیار زیادی که باشگاه‌های لیگ برتری کشورمان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. این هفته تمامی مسابقات راس ساعت 17 آغاز می‌شوند به جز دیدار تیم‌های شهروند ساری و شهرداری ساوه، این بازی که به میزبانی شهروند ساری است با یک ساعت تاخیر یعنی راس ساعت 18 آغاز می‌شود. از سوی دیگر با توجه به مشکلات تیم طرح و توسعه الوند برگزاری دیدار این تیم با ارژن شیراز در هاله‌ای از ابهام است.


 گیتی پسند اصفهان – دانشگاه آزاد تهران

حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتسال تقابل شاگردان رضا لک و حسین شمس است، این دیدار در اصفهان برگزار می‌شود و با توجه به آمدن حسین شمس به نیمکت دانشگاه آزاد و بازی‌های خوب این تیم حساسیت‌های این دیدار بسیار بالا رفته است. دانشگاه آزاد در بازی‌های قبلی خود با 2 حریف بسیار قدرتمند روبه‌رو شده است و توانسته از آن 2 دیدار 3 امتیاز را کسب کند و برای خروج از بحران باید از این دیدار با دست پر به تهران بازگردد، از سوی دیگر شاگردان رضا لک برای تداوم صدر نشینی و ادامه‌دار کردن نوار پیروزی‌های خود کار سختی را پیش رو دارند.


ملی حفاری اهواز – آذرخش بندرعباس

تیم رده دومی ملی حفاری در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال میزبان آذرخش بندرعباس است. به نظر می‌رسد اهوازی‌ها در این دیدار کار آسانی را پیش رو دارند، آنها از 2 بازی قبلی خود 6 امتیاز کامل را دشت کرده‌اند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار جدی ترین رقیب گیتی‌پسند در جدول باشند، از سوی دیگر نماینده بندر عباس در وضعیت قرمز قرار دارد و برای فرار از منطقه خطر نیاز به امتیاز از این دیدار دارد.


تاسیسات دریایی تهران – مس سونگون ورزقان

دو تیم رده سوم و چهارم جدول در حالی در هفته هشتم به مصاف هم می‌روند که هر 2 تیم به شدت در تعقیب گیتی پسند اصفهان هستند. این دیدار به میزبانی شاگردان وحید شمسایی برگزار می‌شود و بازیکنان تاسیسات دریایی بسیار امیدوار هستند با استفاده از امتیاز میزبانی 3 امتیاز این بازی را کسب کنند. مس هم در 2 بازی گذشته خود پیروز میدان بوده‌ است و امیدوار این رویه را ادامه دهد.


دبیری تبریز – یاسین پیشرو قم

این دیدار هم از حساسیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و مانند بازی تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان می‌تواند وضعیت جدول را به شدت دگرگون کند. تیم‌های یاسین پیشرو قم و دبیری تبریز به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتسال با اختلاف 1 امتیاز حضور دارند، در این دیدار حساس دبیری تبریز میزبان است.


شهروند ساری – شهرداری ساوه

این دیدار به میزبانی نماینده ساوه برگزار می‌شود و با 1 ساعت تاخیر نسبت به دیدار‌های دیگر آغاز می‌شود. تیم میزبان بازی قبلی خود را با نتیجه 5 بر 3 از تیم بحران زده طرح توسعه الوند با برد پشت سر گذاشت. این دو تیم نیز در رده‌های هفتم و هشتم جدول حضور دارند و انتظار می‌رود بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.


مقاومت البرز – فرش آرا مشهد

شاگردان رضا فلاح با تساوی هفته گذشته خود در خانه شهرداری ساوه کمی به ادامه بازی‌ها امیدوار شدند و می‌توانند با پیروزی در این دیدار خانگی وضعیت خود را بهبود ببخشند.از سوی دیگر نماینده شهر مشهد با توجه به دیدارهای حساس تیم‌های بالا جدولی می‌تواند با کسب 3 امتیاز در این دیدار به جمع آنها بپیوندد.


 لبنیات ارژن شیراز – طرح و توسعه الوند قزوین

برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام است و با توجه به مشکلات پیش آمده برای طرح و توسعه الوند قزوین به نظر نمی‌رسد این دیدار برگزار شود البته اگر این اتفاق رخ دهد مشکلات بزرگتری برای این تیم پدید می‌آید، باید دید در روز چهارشنبه چه اتفاقی روی خواهد داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار