ایرانشهر؛

برگزاری همایش خورشید ولایت در ایرانشهر

همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: در سالروز تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر، هفتمین همایش «خورشید ولایت» 28 آذرماه، با حضور علمای شیعه و سنی از سرتاسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

نبی‌بخش داوودی، افزود: هفتمین همایش « خورشید ولایت» 28 آذرماه، با حضور علمای شیعه و سنی از سرتاسر کشور در ایرانشهر برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: مردم شیعه و سنی ایرانشهرعلاقه بسیار وافری نسبت به مقام معظم رهبری دارند و این عشق و ارادت به ولی امر مسلمین جهان تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.
 
وی افزود: سال‌ها پیش در این منطقه در زمانی که ظلمت رژیم ستمشاهی بر سر مردم سایه افکنده بود شاهد طلوع خورشید ولایت و حضور مقام معظم رهبری در این استان بودیم که همچنان این حضور گرما بخش دل‌های مردم استان است.

داوودی بیان کرد: همایش خورشید ولایت که هر ساله در سالروز تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر برگزار می‌شود، اعلام وفاداری مردم ولایت‌مدار این مرز و بوم به انقلاب و تجدید بیعت آنان با ولی فقیه است.

یادآور می‌شود، رهبر معظم انقلاب 28 آذر 1356 توسط رژیم پهلوی به مدت هشت ماه به ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان تبعید شدند که این سفر آغازگر بیداری و روشنگری برای مردم استان بود.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار