219 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 219 مددجوی زیر پوشش این نهاد کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن با اعتبار 693 میلیون و 53 هزار ریال دریافت کردند.
 مجید مشهدی افزود: تأمین مسکن برای مددجویان با بهره‌گیری از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد، کمک‌های خیران و آورده اولیه مددجو انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد بزرگترین نهاد حمایتی از مستمندان و مستضعفان جامعه است افزود : حفظ کرامت انسانی خانواده‌های تحت حمایت سر لوحه برنامه‌های این نهاد حمایتی است.
مشهدی افزود: کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی 306 مورد مسکن مددجویان از دیگر اقدامات انجام شده بوده که این خدمات در مدت مشابه سال قبل 100 مورد بوده است.
 وی با بیان اینکه تأمین مسکن نیازمندان یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد است، خاطرنشان کرد: تأمین مسکن برای مددجویان با بهره گیری از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد کمک‌های خیران و آورده اولیه مددجو انجام می‌شود که امیدواریم با ورود خیران و مردم نیک اندیش استان بتوانیم گام‌های موثری در تأمین مسکن مددجویان برداریم.
معاون حمایت و سلامت استان گفت: از ابتدای سال جاری مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال از محل درآمدهای اختصاصی امداد بابت احداث و یا بهسازی سرویس‌های بهداشتی روستایی با سرانه هر سرویس 12 میلیون و 500 هزار ریال و با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار اختصاص یافت.
انتهای پیام /  ف
برچسب ها: اراک ، کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.