شیراز؛

افزون بر 3 هزار مددجو صاحب شغل شده اند

با پرداخت بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان جویای کار، افزون بر سه هزار نفر از آنها صاحب شغل شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی، در شش ماهه نخست امسال با حمایت های کمیته امداد و همت مددجویان به مددجویان جویای کار پرداخت شده است افزود: با پرداخت این تسهیلات حدود 1 هزار و 500 طرح اشتغالزایی به مرحله اجرا رسیده و افزون بر سه هزار نفر صاحب شغل شده اند.  
وی ادامه داد: تا سقف 45 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برای توسعه کسب و کار و خودکفایی افراد تحت حمایت به مددجویان متقاضی پرداخت می شود.
محمد بذرافشان با بیان اینکه این تسهیلات برای اجرای طرح های مختلف در زمینه های صنایع دستی، صنعتی، خدماتی، دامداری و کشاورزی هزینه شده است تصریح کرد: به ازای هر یک اشتغالزایی 15 میلیون تومان به وام پرداختی مددجویان اضافه می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان فارس اظهار کرد: تسهیلات کمیته امداد در زمینه های مشاغل کارانگیزی، خوداشتغالی و خانگی، به مددجویان پرداخت می شود و در کنار آن استعداد سنجی، آموزش و مشاوره رایگان کمیته امداد به موفقیت طرح ها کمک می کند.
محمد بذرافشان افزود: حدود 140 هزار خانوار در فارس از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال شمار طرح های اشتغال کمیته امداد فارس به حدود 6 هزار و 900 طرح افزایش یابد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار