عضو فراکسیون مستقلین ولایی گفت: با بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که آقای آشتیانی هرگز بازداشت نشده است.

فرهنگیان نمی‌خواهند کسی کنار آن‌ها بنشیند و گریه کند/آشتیانی هرگز بازداشت نشده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در صحن علنی امروز در موافقت با دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش گفت: دین ما دین دفاع از مظلوم است.

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه داستان فتنه تا کی قرار است در کشور ادامه پیدا کند، بیان کرد: یا فردی باید فتنه‌گر باشد یا ساکت فتنه یا کاسب فتنه. اگر فردی فتنه گر است باید در محکمه‌ای محاکمه شود. ساکتین فتنه کسانی بودند که این کشور برای آن‌ها نفعی نداشت بنابراین مسئولان نمی‌توانند فتنه باشند.
 
جعفرزاده ادامه داد: کاسبان فتنه هرگز به عنوان کاندیدای پیشنهادی وزارت در مجلس حضور پیدا نمی‌کنند، چرا باید از تریبون مجلس دروغ گفت و تهمت بست.
 
نماینده مردم رشت تأکید کرد: با بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که آقای آشتیانی هرگز بازداشت نشده است. وی نماینده نبوده که در مجلس ششم عضو فراکسیونی خاص باشد.

وی گفت: باید از سران اصلی فتنه و از کسی گفت که 8 سال هر بلایی که می خواست برای مملکت نازل کرد.نباید نظرات شخصی خود را در تصمیم‌گیری دخیل کرد در این صورت نمی‌توان کشور را اداره کرد.
 
جعفرزاده یادآور شد: دانش ‌آشتیانی مدیر مدرسه مفید بود و از میان 300 دانش آموز وی 70 نفر آن‌ها شهید شدند. اختلاس از سوی دادگاه به اثبات می‌رسد نه ادعای پشت تریبون، اگرپرونده‌ای وجود دارد چرابه دادگاه ارجاع داده نمی‌شود؟
 
وی با اشاره به مشکلات فرهنگیان ادامه داد: هرگز نباید با مریض، مریض دیگری صحبت کند. فرهنگیان نمی‌خواهند کسی کنار آن‌ها بنشیند و گریه کند بلکه آن‌ها به دنبال کسی هستند که مشکلاتشان را رفع کند. اگر به وزیر آموزش و پرورش رأی داده نشود به ناچار این وزاتخانه توسط سرپرست اداره می‌شود .
 
جعفرزاده با تأکید بر اینکه کسی نیست تا از بودجه سال 96 دفاع کند، بیان داشت: در مجلس نهم کسی از وزاری علوم دفاع نکرد و پایین ترین بودجه سال گذشته را وزارت علوم دریافت کرد. اگر به وزرای پیشنهادی رأی داده نشود معتقدم به آن‌ها ظلم شده است.
 
نماینده مردم رشت افزود: باید به دولت کمک کرد چرا که این دولت دچار مشکلات فراوان است دولتی که در اکثر درآمد‌ها اعم از درآمد‌های مالیاتی، گمرکی و درآمد‌های حاصل از نفت در حال حاضر با کسری بودجه مواجه است لذا اگر هر دستگاهی ازجمله آموزش و پرورش با مشکل روبه‌رو است باید کمک کرد تا آن را برطرف کنیم.
 
وی رأی دادن به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را نخستین امتحان مجلس دانست و تأکید کرد: این مجلس ثابت می‌کند که مجلسی ولایت مدار و حامی دولت و ملت است بنابراین به پیشنهادهای دولت باید توجه کرد. بالاترین نهادی که دچار مشکل است وزارت آموزش و پرورش است بنابراین نباید این وزارتخانه را بدون سرپرست رها کرد.

لینک دانلود
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار