معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از رویکرد مثبت و تعامل گرای شرکت گازخراسان رضوی در گازررسانی به واحدهای روستایی مشکل دار قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سلسله جلسات مسئولان استانی و محلی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات مربوط به روستاها با حضور حجت الاسلام بحرینی وبا بررسی مساله گازرسانی به تعدادی از واحدهای روستایی شهرستان مشهد که دچارمشکل هستند , برگزار شد.

محمدمقدوری دراین جلسه گفت: از مجموع715 روستای پیمان سپاری شده برای گازرسانی , مشکل مربوط به تغییر محدوده های طرح هادی روستایی برای 473 روستا با اولویت بندی انجام و مشکل رفع شده است .

حجت الاسلام بحرینی نیز ضمن ابراز خوشحالی از اقدامات انجام شده به ویژه در بهره گیری از ظرفیت کمیته فنی طرح های هادی روستایی، از کارانجام شده برای حل مشکل روستاهای منطقه در زمینه گازرسانی تشکر کرد.

مسائل مربوط به محدوده روستاها ( برای ارائه خدمات زیربنایی به آنها ) توسط کمیته فنی مرکب از نمایندگان دفاتر فنی و امورروستایی استانداری , بنیادمسکن , دهیاری ها , فرمانداری و اموراراضی جهادکشاورزی ( با محوریت دفتر فنی ) بررسی و جمع بندی می شود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.