سلحشوری در موافقت با سلطانی‌فر:

صحبت از مدرک می کنید؟ وزیر قبلی مدرک داشت جا به جا شد

نماینده مردم تهران گفت: آقای سلطانی فر از مدیران موفق اجرایی در سطح کشور می باشند و کارنامه موفقی داشتند.

آقای سلطانی‌فر از مدیران موفق اجرایی کشور هستندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در موافقت با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در ماه های واپسین دولت یازدهم و در ماه های آغازین مجلس دهم، قرار است بنای نویی را بگذاریم.آقای سلطانی فر از مدیران موفق اجرایی در سطح کشور می باشند و کارنامه ایشان نشان می دهد که وی در هر حوزه ای بوده اند موفقیت داشتند.

سلحشوری ادامه داد: میراث فرهنگی امسال بهترین دستگاه اجرایی شناخته شد، ما قرار است وزارت ورزش و جوانان را به مرد توانمندی بسپاریم. می گویید مدرک؟ مگر وزیر قبلی مدرک ورزش نداشت پس چرا جا به جا شد؟

وی ادامه داد: این مجلس هویت متفاوتی دارد و بر نکات قوت افراد تکیه خواهد زد.

سلحشوری با بیان این که سلطانی‌فر از مدیران موفق اجرایی در سطح کشور است، گفت: کارنامه بی‌بدیل وی نشانگر این است که در هر حوزه‌ای مدیریت داشته موفق بوده و توانسته این موفقیت را با نمودی به دیگران نشان دهد.

وی افزود: مرد بزرگ عرصه‌های سخت و توانمند در مدیریت می‌تواند در وزارتخانه‌ای بزرگ و مهم و با اهمیت ورزش و جوانان به اهداف این نهاد جامه عمل بپوشاند.

سلحشوری تأکید کرد:‌ همه شما بهتر از من می‌دانید که او شایسته ورزش است و بابت این انتخاب صحیح به او تبریک می‌گویم و مطمئنم سلطانی‌فر با رأی بسیار بالایی این آزمون را پشت سر گذاشت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سلطانی‌فر در مقام استانداری گیلان،‌ خدمات شایسته‌ای را به انجام رسانده و به اذعان یکی از شهروندان این استان، سلطانی‌فر تکرارنشدنی است و به خاطر خدماتش نذر کردم در هر زیارتی که می‌رود برایش دو رکعت نماز بخوانم.

سلحشوری با تأکید بر این که میراث فرهنگی امسال بهترین دستگاه اجرایی شناخته شد، گفت: این دستگاه اجرایی وقتی مدیر توانمندی چون سلطانی‌فر دارد پس می‌تواند در وزارت ورزش و جوانان نیز رشد و پویایی ایجاد کند و ما این وزارتخانه را به مرد توانمندی که در دستگاه اجرایی مدیریت خوبی دارد واگذار خواهیم کرد.

وی افزود: شما از مدرک حرف می‌زنید مگر وزیر سابق این وزارتخانه مدرک دکتری ورزش نداشت چرا جا به جا شد مگر خود شما وی را انتخاب نکردید. وقتی که شما از مدیریت یک فرد مطمئن هستید،‌ چگونه است که اعتراضاتی می‌کنید که نمی‌تواند متوجه وی شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: وی با شجاعت اعلام کرده‌اند در سطوح مدیریتی و فدراسیون‌ها از زنان استفاده خواهند کرد. نیمی از جمعیت را زنان تشکیل می‌دهند. زنان ما از بی‌تحرکی، ‌بیماری‌های قلبی و عروقی، اسکلتی و استخوانی به علت نبود ورزش در زندگی خود در رنج هستند. ما امیدواریم که سلطانی‌فر این تحول را ایجاد خواهد کرد.

سلحشوری تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان بسیار مهم است. ورزش نماد صلح و ارتباطات بین‌المللی است اگر سیاسیون دنیا را به جنگ و منازعات می‌کشاند، ورزشکاران دنیا را به سمت صلح و دوستی می‌آورند. ویژگی تعاملی سلطانی‌فر با مجلس با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و اعتدالی و مستقل بسیار مطرح است. آیا مجلس چیزی بیشتر از این می‌خواهد.

وی افزود: از همکارانم می‌خواهم فقط به خاطر یک کلیدوا‍ژه رأی ندهند و امیدوارم هر سه وزیر پیشنهادی رأی بالا بیاروند تا مجلس هویت جدید و اعتدالی خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار