وزیر دفاع ترکیه تأکید کرد اگر لازم باشد این کشور تجهیزات و نیروهای بیشتری به پادگان بعشیقه در شمال عراق می‌فرستد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، فکری ایشیک، وزیر دفاع ترکیه در سخنانی گفت: مستقر کردن نیروهای و تجهیزات در نزدیکی مرز با عراق با مسئله مبارزه با تروریسم و تحولات عراق ارتباط دارد.

وی افزود: اگر ناچار شویم احتمالا تجهیزات و نیروهای بیشتری به پادگان بعشیقه در شمال عراق می‌فرستیم.

وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد دولت به وزارتخانه وی ماموریت داده است 24 فروند دیگر هواپیمای اف-35 خریداری کند.

حضور نیروهای ترکیه در پادگان بعشیقه در شمال عراق به تنش شدیدی در روابط میان دو کشور منجر شده است. ترکیه همچنان بر مشارکت خود در عملیات موصل تأکید دارد اما مقامات عراقی مخالف مشارکت ترکیه در این عملیات هستند. ترکیه مدعی است که نیروهایش در راستای عملیات ائتلاف ضد داعش و با موافقت بغداد در شمال عراق حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
دخالت در امور دیگر کشورها جرمه ها .این عثمانیها چرا ادب نشدن کودتا درس ادب داد ولی بدتر شدن امور داخلی کشورشون همش بمب واتیشه دارن تو کار عراق دخالت میکنن .خیلی دیگه زور میگن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
ترکیه تانکهای خود رو به سمت عراق برای مهار ارتش و نیروی مردمی ترکیه جهت فراری دادن داعش به سوریه روانه کرد.ابران و روسیه بهوش باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
فکر میکنم انتقال تجهیزات نظامی و همچنین نیروی نظامی از ترکیه به عراق اهداف دیگری را بعد از اتمام شکست داعش در سر دارند به احتمال زیاد ترکیه در جنگ قدرت عراق دخالت نظامی خواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
دولت منافق ترکیه از همه خطرناک تره
هم از آخور می خوره و هم از توبره !!! البته فکر میکنه زرنگه ، برای اینکه ملت ترکیه حقیقت را میداند و کی و چه وقت اقدام به براندازی اردوغان کنه ، خدا میداند ، ولی اتفاق خواهد افتاد .

اردوغان متوجه نیست که امروز دیگر فقط با ارتش عراق طرف نیست و مردم عراق هم برای حفظ تمامیت ارضی خود وارد میدان شده اند و هرگاه در هر امری مردم وارد شوند ، پیروز نهائی با مردم خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
مردم ترکیه تا کی خفت چنین دولتمردانی را تحمل میکنید ؟
از ایران و ایرانی یاد بگیریر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
برادرم مهم اینه که از این همه ارتشی که گفتی فقط ارتش ایران و سوریه و عراق و حزب الله و فاطمیون افغانستان دارن با داعش میجنگن بقیه همه از حامیان داعش اند!!! به خیر اونها امید نیست شر مرسانند /کفایت است ما را گر جنایتی نکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
۱۸:۱۰؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این که میشه جنگ جهانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
این فردی که نظر داده اینقدر معلوماتش کمه که نمی داند داعش توسط عربستان و اردن و ترکیه و قطر و امارات بوجود امده و کمک می شود که می گوید با ارتش انها به جنگ داعش برویم اگر انها به داعش کمک نکنند داعش خودش از بین می رود چون تجهیزاتشان و حقوق ماهیانه را از انها می گیرند و دیگر نیازی به جنگ با داعش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
ارتش سوریه ارتش عراق ارتش ترکیه ارتش ایران ارتش افغانستان ارتش پاکستان ارتش هند ارتش اردن ارتش کویت ارتش قطر ارتش بحرین ارتش امارات با همدیگر به داعش حمله پر قدرتی ببرید تا داعش از بین بروند
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۲۰:۴۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
برادر من بدبخت سعودی خوش را بیچاره کرد برای اینکه داعش درست بشه و بی افته به جون مسلمانا تا رژیم صهیونیستی کمی راحت بشه !!!
شریکهای سعودی کویت و بحرین و امارات و اردن و ... هستند ، یعنی همدست بشن تا پدر معنوی خودشان ( سعودی ) را دربیارن ؟
اگر همه اینها لطف کنند و بی خیال داعش بشن ، خود مردم عراق و ایران و سوریه ، پدر و پدر بزرگه داعش را درخواهند آورد
آخرین اخبار