شیراز؛

آغاز مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور در شیراز

هشتمین دوره رقابت های دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور به میزبانی شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هشتمین دوره برگزاری این مسابقات که به مناسبت چهلمین روز درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار شیرازی در حال برگزاری است 30 ورزشکار در قالب 12 استان با هم به رقابت می پردازند .  
بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک ریودوژانیرو برزیل در بخش جاده دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.
فرهاد عصفوری رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور گفت : این مسابقات به نوعی انتخابی  اردوی تیم ملی خواهد بود که ورزشکاران برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی 2017 آسیا انتخاب شده و با بدست آوردن امتیازات لازم جواز حضور در مسابقات 2018 جاکارتا اندونزی را بدست خواهند آورد .  
عصفوری همچنین افزود: با هماهنگی های به عمل آمده برای نخستین بار مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ثبت شده و امتیازات ورزشکاران در رده بندی جهانی آنها تاثیرگذار خواهد بود .  
در پایان روز نخست این رقابت ها در ماده تایم تریل انفرادی 4 کیلومتر مجید شارق فر از گیلان در کلاس c3 ، علیرضا قاسمی از تهران در کلاس c4، بهرام سلیمانی از فارس در کلاس c2 و منصور حیدری از آذربایجان شرقی در کلاس c1 موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند .
هشتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور انتخابی تیم ملی در مواد یک کیلومتر، تعقیبی انفرادی 3 و 4 کیلومتر و تایم تریل انفرادی و استقامت تا روز پنج شنبه 13 آبان ماه به میزبانی شهر شیراز ادامه خواهد داشت .  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار