صاحب مدال برنز جهان گفت : با وجود اولین تجربه حضورم در رقابت های جهانی اما با تمریناتی که در کنار ستاره های دنیا داشتم دلم قرص بود.

آسیابری : می دانستیم ایران از همه تیم ها سرتر است /دلم قرص بود و هیچ استرسی نداشتمعلی اصغر آسیابری کاراته کا سوم جهان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت :  درست است اولین تجربه حضورم در رقابت های جهانی بود اما شکر خدا با تمریناتی که در کنار ستاره های دنیا داشتم ، دلم قرص بود که تمریناتمان هیچ کم و کاستی از کشورهای دیگر ندارد و بسیار بیشتر از آنها تمرین کرده بودیم .
 
وی ادامه داد :  به هیچ عنوان استرس نداشتم و مقابل آقایوف به راحتی مسابقه دادم و همه دیدند امتیازهایی که به من ندادند و به همین دلیل همه حاضرین در سالن هو کردند.
 
نفر سوم وزن 75 – کیلوگرم جهان تصریح کرد : از همان ابتدا می دانستیم تیم ایران از همه تیم ها سرتر است و با اینکه تیم جوانی داشتیم اما تیم ایران تیم یکدست و یکدل بود. 

آسیابری در پایان خاطرنشان کرد : جا دارد از کادر فنی که واقعآ برایمان زحمت کشیدند تشکر کنم  و خدا را شکر می کنم که توانستیم بهترین نتیجه تاریخ کاراته ایران را بگیریم و جایگاه ایران را ارتقاء دهیم. 
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار