سارقان خودرو و 110ميليون ريال جواهرآلات در آمل دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبدالله رضوانی سرپرست پليس آگاهی مازندران از شناسايی و دستگيری دو سارق به عنف خودرو و کشف 10 فقره سرقت خودرو و 110 ميليون ريالی طلاجات و جواهرآلات خبر داد.

وی افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت به عنف خودرو در استان و شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی استان و شهرستان آمل قرار گرفت.

وی گفت : ماموران با انجام تحقيقات از مالباختگان و اقدامات اطلاعاتی و فنی رد يکی از سارقان به نام روزبه – ش را در منطقه چمستان نورشناسايی کردند.

سرپرست پليس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت : ماموران در ادامه تحقيقات يکی از همدستان اين فرد به نام محمدرضا – ص را به اتهام سرقت خودرو شناسايی و در عملياتی غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ رضوانی با اشاره به اقدامات ويژه پليسی برای شناسايی مخفيگاه متهم رديف اول و دستگيری اين فرد از هماهنگی با مرجع قضائی و تشکيل تيم ويژه عملياتی خبر داد و افزود: ماموران در عملياتی ضربتی متهم را دستگير کردند.

وی گفت : متهمان در تحقيقات وبازجويی های فنی پليس، به بيش از 10 فقره سرقت به عنف خودرو و سرقت طلاجات و جواهرآلات به ارزش 110 ميليون ريال اقرار کردند.

متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.