ذخیره سازی و انجماد گوشت مرغ به منظور حمایت از مرغداری ها صورت می‌گیرد.

حمایت از مرغداری ها در دستور کار
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ذخیره سازی و انجماد گوشت مرغ به منظور حمایت از مرغداری ها صورت می‌گیرد.
خانی با اشاره به اینکه بررسی وضعیت بازار گوشت مرغ و همچنین بحث و تبادل نظر در رابطه با نحوه ذخیره‌سازی و انجماد گوشت مرغ در دستور کار قرار گرفته افزود: اطلاع رسانی از طریق مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان در راستای شرایط ویژه تحویل گوشت مرغ با قیمت مصوب برای ذخیره‌سازی و انجماد سازی به بهره‌برداران انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور در راستای حمایت از واحدهای تولیدی اقدام به خرید گوشت مرغ به صورت نقدی می‌کند و برای تشویق و ترغیب مرغداران به ازای هر کیلوگرم گوشت مرغ تحویلی سه کیلوگرم ذرت و به ازای هر کیلوگرم ذرت با قیمت 8500 ریال به صورت تضمینی و مدت دار سه ماهه اقدام می‌شود .
خانی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به یکسان سازی قیمت گوشت مرغ در بازار با هماهنگی مدیریت تنظیم بازار اقدام می نماید.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه با باید در خصوص زنده فروشی مرغ در سطح استان هماهنگی لازم با مراجع ذی صلاح به عمل آید گفت: باید اداره کل دامپزشکی با کمک دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیرربط از زنده فروشی مرغ جلوگیری ‌کند.
خانی در خصوص کیفیت گوشت مرغ گرم بسته‌بندی شده افزود: مقررشده اداره کل دامپزشکی با دعوت از مدیران عامل کشتارگاهها و کارشناسان فنی بهداشتی جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.