اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش خبر از توابع شهرستان بافت با حضور جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

 اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش خبر راه اندازی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، در این آیین با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد باید در سریعترین زمان و بدون هیچ منتی به مددجویان ارائه شود، گفت: هدف از افتتاح اداره های جدید این نهاد این است که خدمات درمحل و در کوتاهترین زمان و سریعتر به مددجویان ارائه شود.
وی افزود: ما به دنبال این هستیم با استفاده از ظرفیت موجود اعم از نیروی انسانی و امکانات سخت افزاری خدمت رسانی به محرومان در خط مقدم انجام شود.

صادقی  با اشاره به اینکه سیاست اصلی کمیته امداد توانمند سازی خانواده ها در دو بعد اقتصادی و فرهنگی و رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت است، افزود: کمیته امداد به دنبال این است که هیچ خانواده ای به صورت دائم تحت حمایت نباشد، بلکه با شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای خانواده های تحت حمایت و ایجاد اشتغال برای آنها به دنبال توانمندی و خودکفایی این خانواده ها است.

وی یکی از دلایل موفقیت طرح های اشتغال کمیته امداد را نظارت مستمر بر این طرح ها دانست و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر که همان توانمندسازی مددجویان در دو بعد اقتصادی و فرهنگی است نیازمند همراهی و همکاری همه ی دستگاه ها هستیم، اعتماد عمومی، همراهی و همکاری مردم و مسئولان در رسیدن به اهداف مورد نظر بسیار موثر است.

 فتحعلی حمزه جواران فرماندار شهرستان بافت نیز در این آیین با اشاره به اینکه کمیته امداد برنامه های خوبی را  جهت محرومیت زدایی دنبال می کند، گفت: همه ی دستگاه ها باید به دور از حاشیه به دنبال خدمت رسانی به محرومان باشند، اقداماتی که این نهاد در حوزه اشتغال و توانمندسازی محرومان انجام می شود نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است : مهدی کریم پناه به عنوان رییس اداره بخش خبر از توابع شهرستان بافت معرفی شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کمیته امداد ، خبر ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار