وزیر راه و شهرسازی گفت:با تاکيد بر لزوم توجه به موقعيت ويژه ايران در حمل و نقل جهاني، بر ضرورت توسعه آن در تمامي ابعاد زمينی، هوايی و دريايی تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از مهم ترین رویداد راه و شهرسازی در هفته ای که گذشت می توان به لزوم توجه به موقعیت ویژه ایران در حمل و نقل جهانی و ضرورت توسعه در تمامی ابعاد زمینی،هوایی و دریایی اشاره کرد.

براین اساس،وزیر راه و شهر سازی اظهاراتی مبنی بر بازیابی موقعیت از دست رفته ایران  و تبدیل کشورمان به هاب بین المللی حمل و نقل دریایی،هوایی و جاده ای اشاره کرد.

از دیگر اخبار مهم این بخش می توان به خرید 100 فروند هواپیما از خارج اشاره کرد که برخی منتقدان در این میان هزینه چند میلیارد دلاری برای خرید هواپیما را غیر ضروری می دانند.


//
به گفته رئیس اتحادیه صنایع فضایی و هوانوردی ایران دو بخش دولتی و خصوصی همانند پرنده ای هستند که در این مسیر دولت بدون داشتن بال های خود یعنی بخش خصوصی نمی‌تواند به تنهایی پرواز کند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی گفت: طبق مصوبه ستاد اربعین تمام زائران فقط می‌توانند از مرزهای ثبت شده در ویزای خود خارج و وارد شوند.

حميد آخوندی با تاکيد بر لزوم توجه به موقعيت ويژه ايران در حمل و نقل جهاني، بر ضرورت توسعه آن در تمامي ابعاد زمينی، هوايی و دريايی تاکيد کرد.

//


قائم‌مقام وزیر راه در امور بین‌الملل گفت: بعد از مدت‌ها مذاکره و بررسی‌های تخصصی، متن قرارداد با ایرباس و بوئینگ به زودی امضا می‌شود.


به منظور كنترل عرضه قيمت بليت در ايام اربعين حسينی، تدابير لازم با همكاري شرکت های هواپیمایی و ساير نهادهای نظارتی از جمله پليس فتا اتخاذ شده است.




انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار