هاشمی:سلطانی فر تجربه اجرایی در سطح کلان را دارد/تلاش های گودرزی در روزهای سخت قابل تقدیر است

معاون منابع انسانی و پشتیبانی مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: سلطانی فر تجربه اجرایی در سطح کلان و ورزش را دارد و مطمئن هستم چشم انداز بسیار مثبتی در انتظار ورزش است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مناف هاشمی معاون منابع انسانی و پشتیبانی مالی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار کرد: به 3 وزیری که دیروز از مجلس رأی اعتماد گرفتند، خصوصا سلطانی فر، وزیر ورزش جدید تبریک عرض می کنم. انشااله با تدابیر و درایت سلطانی فر بتوانیم توفیقات بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما سلطانی فر و گودرزی در وزارت ورزش و جوانان چه تفاوت هایی خواهند داشت، تشریح کرد: سلطانی فر دارای تجربه اجرایی در سطح کلان از جمله سازمان ایرانگردی و جهانگردی و 20 سال سابقه استانداری است.
 نمایندگانی که گاهی در مجلس در خدمتشان بودیم، تدابیر و تجربیات وی را به عنوان عملکرد خوب اعلام می کردند؛ همچنین با توجه به تجربیاتی که در گذشته در ورزش داشته و شناختی که نسبت به این مقوله دارد؛ بنده اطمینان دارم چشم انداز بسیار مثبتی را برای ورزش کشور خواهیم داشت. با حمایت هایی که دولت نسبت به سلطانی فر داشت سازمان ایرانگردی و جهانگردی جزء دستگاه های برتر قرار گرفت. اعتمادی که دکتر روحانی نسبت به وی دارد، گویای این است که او می تواند از این اعتماد بیشترین استفاده را کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش های گودرزی که در سخت ترین سالهای مالی دولت اتفاق افتاده، قابل تقدیر است. در دوره وزارت  گودرزی، پروژه های بسیاری در کشور افتتاح شده است و اعتبارات خوبی در حوزه فدراسیون ها و هیئت های ورزشی انجام گرفته است و خداروشکر توفیقات قابل توجهی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی بدست آمده است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی مالی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی مبنی بر تغییر معاونان صورت گرفته است یا وزیر ورزش جدید تا پایان دولت دکتر روحانی با همین معاونان به کار خود ادامه می دهد، بیان کرد: این حق هر مسئولی است، به خصوص در این سطح که بتواند بهترین انتخاب ها را داشته باشد. قطعا همه معاونان آمادگی کامل را دارند که به وی کمک کنند. همه ستاد وزارتخانه و 31 استان ما در کنار وزیر ورزش جدید هستند تا با برنامه های خوبی که وی ارائه داده است، برای اعتلای ورزش و جوانان کشور کمک کنند. من و همکارانم با تجربیاتی که کسب کرده ایم، قطعا می توانیم کمک های خوبی، حداقل در شناخت اولیه را به وی داشته باشیم. امیدوارم که سلطانی فر بهترین تصمیم را بگیرد.

 هاشمی در خصوص افتتاح ورزشگاه نقش جهان با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: ما 2 جلسه را در یکی از کمیسیون ها داشتیم. قرار قبلی بر این بوده که برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان،  مدبر و سجادی، سلطانی فر را همراهی کنند. یکی از دلایلی که افتتاح به تأخیر افتاد این بود که حضور معاون اول رئیس جمهور را در کنار وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم؛ قطعا مدیران شرکت توسعه و تجهیز وی را همراهی خواهند کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار