اصفهان؛

فعالیت 800 واحد تولیدی، کارگاهی و خدماتی در بخش مرکزی کاشان

عاون برنامه ریزی ، اداری مالی فرمانداری کاشان از مکانیزه‌شدنارائه خدمات به 800 واحد تولیدی، کارگاهی و خدماتی بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعودخاندایی، در مراسم تقدیر و معارفه بخشدار مرکزی کاشان گفت:این بخش یکی از گسترده‌ترین بخش های شهرستان است که تمامی خدمات در این حوزه از جمله صدور پروانه، دریافت عوارض و خدمات بها ساماندهی و مکانیزه شد.

وی، استقرار نرم‌افزار جامع ارائه خدمات در بخش مرکزی را که بر مبنایمطالعات جامع و کامل طراحی و محقق شده‌است تاکیدکرد و گفت: این نرم‌افزار قابلیت گسترش را نیز در سطح شهرستان و دیگر بخش های شهرستان و کشور دارد.

به‌گفته‌وی،شروع عملیات باستان‌شناسی در منطقه جوشقان استرک از دیگر اقدامات بخشداری مرکز است که اقدامات و مطالعات اولیه این منطقه از طریق اداره میراث فرهنگی و با حمایت‌های بخشداری مرکزی و فرمانداری شهرستان انجام شده‌است.

بخشدار سابق بخش مرکزی،اصلاح و تعویض شبکه و تأمین آب شرب روستای جوشقان استرک را از دیگر اقدامات دوران مسوولیت وی در بخشداری مرکزی برشمرد و گفت: با وجودی که بسیاری از روستاها با بحران آب مواجه هستند تلاش شد تا مشکلات آب روستاهای بخش مرکزی از هر طریق مرتفع و آب شرب مردم این بخش تأمین شود.

خاندایی، محوطه‌سازی روستاها با استفاده از قیر رایگان دولتی را به‌عنوان نهضت آسفالت در روستاها دانست و گفت: خیابان‌ها و راه‌های دسترسی روستاها با استفاده از تسهیلات دولتی آسفالت و محوطه سازی شد.

وی،افتتاح ساختمان دهیاری سن‌سن با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری، شروع عملیات گازرسانی به روستاهای خونچه و بارونق، تکمیل و توسعه برق

یحیی‌آباد با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، اصلاح و تعویض شبکه آب روستای خنب و دره و ساماندهی ساختمان بخشداری مرکزی و برگزاری یادواره‌های شهدا در بخش مرکزی را از دیگر اقدامات تصدی مسوولیت خود در کمتر از دو سال در بخشداری مرکزی عنوان‎‌کرد.

به‌گفته‌وی، آسیب شناسی مشکلات در حوزه بخشداری و رفع آن،تغییر ارائه خدمات دهیارها از پاره‌وقت و نیمه‌وقت به صورت مجتمع به مردم در رفع مشکلات و تنگناهای آنها از دیگر اقدامات است.

خاندایی، در پایان، ظرفیت‌های گردشگری روستایی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارتقای روستاها در شهرستان و بخش مرکزی خاطرنشان‌کرد و گفت: مطالعات اولیه طرح جامع گردشگری روستایی با رویکرد توجه به بوم‌گردی برای نخستین بار در بخش مرکزی انجام شده است که می‌تواند منشأ اقدامات ارزنده‌ای در حوزه روستایی و بهره‌مندشدن مردم از برکات آن شود.

شایان‌ذکر است:مراسم تقدیر از مسعودخاندایی بخشدار سابق و معرفی محمدرضا قاسمی بهعنوان بخشدار جدید بخش مرکزی کاشان در سالن جلسات این بخشداری برگزارشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.