سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: زمانی که تیم های ما در لیگ برتر خوب نتیجه بگیرند اما تیم ملی به جام جهانی راه نیابد این نتیجه گیری تیم های لیگ برتر به چشم نمی آید.

کمالوند:نتیجه گیری تیم ها بدون صعود به جام جهانی فایده ای نداردفراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: من علاقه زیادی به تماشای تمرینات تیم ملی از نزدیک دارم. با توجه به اینکه حریف تیم گسترش فولاد در جام حذفی انصراف داده است من از این فرصت استفاده کرده و به تمرین تیم ملی آمدم.

وی ادامه داد: خوشبختانه جلسه خوبی با کی روش و پیروانی داشتم و تیم ملی عزم جدی برای تکرار حضور خود در جام جهانی دارد. تیم ملی با قدرت در صدر جدول گروه خود قرار دارد.به طور حتم با ادامه همین روند شاگردان کی روش می توانند برای دومین بار متوالی به جام جهانی صعود کنند.

کمالوند درباره انتقادات برخی از مربیان بابت تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: معتقدم که ما باید به مسابقات تیم ملی اهمیت بدهیم.به طور حتم نتایج خوب در لیگ برتر برای همه تیم ها اهمیت دارد اما بحث مهم راهیابی تیم ملی به جام جهانی است.زمانی که تیم های ما در لیگ برتر خوب نتیجه بگیرند اما تیم ملی به جام جهانی راه نیابد این نتیجه گیری تیم های لیگ برتر به چشم نمی آید.

وی در ادامه بیان کرد: بنابراین ما باید به کادر فنی تیم ملی حق بدهیم چراکه آنها نمی توانند سه روز قبل از دیدار با تیم هایی همچون کره جنوبی، ازبکستان و حتی سوریه اردوهایی را برگزار کنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران نیاز به اردوهای بلند مدت دارد و مطمئن باشید صعود به جام جهانی به سود باشگاه ها خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
آفرین به شعور اینگونه مربیان، واقع بین و برخلاف مربیانی که فقط نق میزنند و بلدند ایراد بگیرند.
آخرین اخبار