به گزارش گروه
استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عبداله بهادری گفت:سرعت در پاسخگویی پرونده های حقوقی از جانب ادارات شهرستان ،در گرو تعامل و ارتباط به موقع با اداره املاک و حقوقی استان است.
وی گفت:ارسال به موقع اخطاریه ها،تهیه مستندات لازم،بهره جستن از نظرات مشاوران و کارشناسان حقوقی و همکاری و هماهنگی با مدیریت این حوزه در اداره کل،از مهمترین موارد در خدمات رسانی به ارباب رجوع و پاسخگویی به انان است.
بهادری در خصوص پرونده های ارسالی به هیات نمایندگی هم گفت: در تمامی موضوعات و پرونده های این هیات باید نظر مکتوب کارشناسان حقوقی،روسای ادارات شهرستان و مدیریت املاک و حقوقی بصورت شفاف و با صراحت قید شده تا بتوان بهترین تصمیم را اتخاذ کرد در غیر این صورت رسیدگی نخواهد شد.
وی ادامه داد:ارتباط ،و تعامل با سایر ارگان ها و ادارات در شهرستان ها در چهارچوب قوانین و در طول اهداف وزرارتخانه میتواند در سرعت بخشیدن به امور اداری و پاسخگویی ها موثر واقع شود.
انتهای پیام/ح