تیم منتخب شهرستان مهاباد در رقابت های کاراته ارمنستان سه مدال رنگارنگ کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سرپرست مهابادی تیم اعزامی به مسابقات ارمنستان گفت : تیم سه نفره منتخب شهرستان مهاباد اعزامی به رقابت های بین المللی ارمنستان در ترکیب تیم منتخب کاراته ایران در رده نونهالان و نوجوانان با کسب یک مدال طلا ، یک نقره و یک برنز سهم عمده ای در کسب مقام نخست کشورمان در این رقابتها ایفا کرد.

سردار کریم سوری افزود : در این رقابت ها که در ایروان پایتخت ارمنستان به پایان رسید ، تیم کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیما توانست به مقام نخست تیمی دست یابد.

وی اضافه کرد : در مسابقات بین المللی ارمنستان که با حضور ورزشکاران 10 کشور برگزار شد ، کیان یوسف اقدم ، نونهال مهابادی توانست در دسته منهای 35 کیلوگرم ، مدال طلا را کسب کند.

در رده نوجوانان نیز شاهین آریا از مهاباد در دسته منهای 55 کیلوگرم به مدال نقره و محمد امین مهربانی دیگر ورزشکار مهابادی در وزن به اضافه 60 کیلوگرم به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

کریم سوری با اشاره به حضور اعضای منتخب کاراته کاران 10 کشور در این تورنمنت ، سطح مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد.

تیم کیوکوشین ماتسوشیما منتخب جمهوری اسلامی ایران که از ترکیب منتخب کاراته کاران نونهال و نوجوان مناطق مختلف کشور به این رقابت ها اعزام شده بود ، در پایان 10 مدال طلا ، 16 نقره و 19 برنز کسب کرد و در جایگاه اول ایستاد و ارمنستان و گرجستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسابقات بامداد یکشنبه در ایروان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.