افشارزاده دبیر کل سابق کمیته المپیک انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان را تبریک گفت.

پیام تبریک افشارزاده به سلطانی فربهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش گفت: جا دارد در ابتدا انتخاب سلطانی فر را به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان تبریک بگویم.

وی افزود:از طرفی باید بگویم تعداد رای بالای ایشان نشان این است که مجلس ،دولت و مردم اعتماد بالایی به ایشان دارند. برای سلطانی‌فر آرزوی موفقیت دارم. همچنین به نظر من انتخاب و اعتقادی که نمایندگان محترم مجلس به سلطانی‌فر داشتند قابل احترام بود و نشان‌دهنده جایگاه اوست. سلطانی‌فر از مدیران اجرایی قوی کشور محسوب می‌شود و وی در جایگاه های گوناگونی مسئولیت داشته است بر همین اساس این سوابق اجرایی نشان می‌دهد او اشراف کامل به مسائل کشور و به ویژه ورزش دارد.

دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک بیان کرد:سلطانی فر در این سال‌ها ارتباط تنگاتنگی با مدیران ورزشی کشور داشته است و روحیات خوب وی در عرصه مدیریتی می‌تواند بار سنگین ورزش و جوانان را به سر منزل مقصود برساند. با روحیه تعاملی سلطانی‌فر مطمئناً مشکلات فعلی ورزش کشور حل خواهد شد.

افشارزاده عنوان کرد:انتخاب بجا و شایسته سلطانی نشان از درایت، کارآمدی و مقبولیت ایشان داشته و بدون شک تلاش‌ها ، خدمات و برنامه‌های متعدد اعلام شده از سوی وی می‌تواند منشا خیر و برکت و موفقیت ورزش کشور و بویژه در عرصه‌های بین المللی باشد. امیدوارم ایشان با جذب نیروهای متعهد از جمله پیشکسوتان و با تجربه ها و البته مشاوران عالی بهترین عملکرد را در دوران مدیریتی خود داشته باشند .همچنین امیدوارم با حضور ایشان در راس وزارتخانه همبستگی لازم در بازی های آسیایی و المپیک نیز ایجاد شود .

عضو هیئت رئیسه سابق شورای المپیک آسیا در پایان خاطر نشان کرد: بدون تردید این مسئولیت مهم برای وزیر محترم ورزش و جوانان فرصتی است نیک برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی،ملت بزرگ ایران و جامعه فهیم و زحمتکش ورزش کشور و انشاله علم و تجربه سلطانی فر که حاصل سالها حضور در عرصه مدیریتی است، زمینه رشد و تعالی بیش از پیش ورزش در تمامی عرصه های قهرمانی و همگانی را فراهم نماید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار