کرمان؛

افزایش تماس مردم با پلیس 110

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از افزایش تماس مردم استان با سامانه پلیس 110 خبر داد و گفت این موضوع نشان دهنده افزایش قانونمداری در جامعه است.

افزایش تماس مردم با پلیس 110به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛سرهنگ ناصر فرشید گفت در 7 ماه گذشته بیش از 480 هزار تماس با مرکزفوریت های پلیسی 110 استان کرمان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 26 درصدی نشان میدهد.

وی افزود 37 درصد این تماسها به اعزام نیروی پلیس به محل مورد نظر مردم منجر شد، در 54 درصد موارد موضوع با راهنمایی و ارشاد کارشناسان پلیس حل و فصل شد و 9 در صد تماس ها غیر قابل رسیدگی بودند.

سرهنگ فرشید تصریح کرد: رشد تماسها با مرکز فوریتهای پلیسی 110 نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به پلیس و گسترش فرهنگ رجوع به قانون برای حل مشکلات است .

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از کاهش 50 در صدی تماسهای بی مورد و مزاحمت گونه با مراکز فوریت های پلیسی 110 در 7 ماه گذشته خبر داد و از مردم خواست فقط در مواردی که پلیس باید فورا اقدام کند مثلا نزاع ، درگیری ، مواجه شدن با سارقان ، افراد تبهکار و مزاحم ، و یا خرید و فروش مواد مخدر با مراکز 110 تماس بگیرند و برای اموری که رسیدگی به انها فوریت آنی ندارد به کلانتریها مراجعه کنند .
انتهای پیام/ح
برچسب ها: فرشید ، کرمان ، تماس ، پلیس 110 ، مزاحمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار