اردبیل؛

راهپیمایی 13 آبان تجدید میثاق با آرمان های دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اردبیل گفت: به طور حتم مردم با حضور گسترده در ‌راهپیمایی ۱۳ آبان با آرمان‌های دفاع مقدس تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ شکرالله عبدی در نشست صمیمی اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی که در سالن شهید رجائی استانداری اردبیل برگزار شد٬ افزود: بسیج به عنوان یادگار و شجره طیبه امام خمینی(ره) بوده و در بدو تشکیل حضور فعالی در جنگ 8 سال دفاع مقدس داشت که با ورود بسیج به صحنه و کمک به نیروهای بسیج به ارتش جان تازه‌ای گرفت و این نیروی مخلص مردمی متشکل از جوانانی بود که بدون چشم‌داشت مالی و اخلاص به ولایت فقیه جانانه در مقابل باطل ایستادند و جان عزیز خود را برای دفاع از ملت و میهن نثار کردند.

وی افزود: بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی در هر کجا که نیاز به نیروی مردمی بود٬ وارد عمل می‌شد و خارج از حوزه نظام در حوزه‌های فرهنگی٬ اجتماعی٬ اقتصادی٬ سازندگی و ورزشی سازمان بسیبج مستضعفین برنامه‌های بسیار متنوعی داشته و در حوزه اقتصاد مقاومتی وارد شده چراکه با فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اردبیل گفت: به برکت خون شهدا خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و آسیا جزو منطقه علمی است و هم‌اکنون شاهدیم که ایران جزو 7 کشور دارای انرژی هسته‌ای بوده و باید به این داشته‌ها افتخار کنیم چرا که این افراد زمانی در مدارس دانش‌آموز بودند و این افتخارات را برای ما کسب کرده و در تولید علم موفق عمل کرده‌اند.

عبدی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اصلی‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار بگیرد چرا که دانش‌آموزان در سنین پایه در آموزش و پرورش و مدارس تعلیم و تربیت داده می‌شوند و باید حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه دشمن‌شناسی و تهاجم نرم دشمنان به دانش‌آموزان اطلاع داده شود.

وی بیان کرد: 13 آبان ماه مصادف با روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که نیروهای بسیجی و سپاه شهرستان اردبیل برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان دارند و به طور حتم مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی با آرمان‌های دفاع مقدس تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.