فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: چتر امنيتی، برای نظم و امنيت مسير تردد زائران اربعين حسينی و موکب های پذيرايی در شهرستان کرمانشاه تشديد شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که چتر امنيتي، در رابطه با تأمين نظم و امنيت مسير تردد زائران اربعين حسيني و موکب هاي پذيرايي در شهرستان کرمانشاه تشديد شده است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "رضا شيرزادي" افزود: همه تمهيدات لازم در خصوص تأمين امنيت زائران حرم اباعبدالله الحسين (ع) انديشيده شده است.
وي توضيح داد: اين اقدامات شامل افزايش گشت هاي محسوس و نامحسوس، بکارگيري نيروهاي کمکي، کنترل ويژه مسير تردد و موکب هاي موجود در شهرستان کرمانشاه با کار آزموده ترين نيروهاي گشت فوريت هاي پليسي هستند.
اين مقام انتظامي افزود: امنيت به عنوان چتر سبزي است که به همت و مجاهدت مدافعان عرصه نظم و قانون بر سر همه بخش ها و آحاد مردم گسترانيده شده است.
سرهنگ شيرزادي تاکيد کرد: اطمينان مي دهيم با توکل به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) و رهبري حکيمانه فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) در تحقق اين اصل مهم، از هيچ گونه کوشش و عملي غافل و فروگزار نباشيم.
وي با بيان اينکه خدمت رساني به زائران حسيني، افتخاري بزرگ و ‏فرصتي مغتنم براي پليس است گفت: پليس بايد با ايمان راسخ و حفظ هميشگي آمادگي خود در برقراري امنيت شهروندان حضوري مقتدرانه داشته باشد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، چتر ، امنیتی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.