کرمان؛

برگزاری 20 دوره آموزشی ویژه فعالان صنعت گردشگری کرمان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری 20 دوره آموزشی ویژه فعالان صنعت گردشگری در این استان خبرداد.

برگزاری 20 دوره آموزشی ویژه فعالان صنعت گردشگری کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد جهانشاهی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی شامل هتلداری، میزبانی و تشریفات ویژه مدیران و کارکنان واحدهای اقامتی و پذیرایی در استان کرمان برگزار می شود،گفت: دوره‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی و با حضور اساتید مطرح حوزه گردشگری کشور در محل هتل جهانگردی کرمان برپا شده است.

وی افزود: در این دوره مدیران و کارکنان واحدهای اقامتی و پذیرایی استان کرمان در دو روز متوالی آخرین روش‌ها و شیوه‌های میزبانی و تشریفات را آموزش دیدند.

جهانشاهی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فعالان صنعت گردشگری در سطح استان خاطر نشان کرد: با توجه به رشد گردشگران داخلی و خارجی در سطح استان کرمان برپایی این قبیل دوره‌ها ضروری است.

جهانشاهی با بیان اینکه از سال 92 تا کنون بیش از 20 دوره آموزشی ویژه فعالان صنعت گردشگری استان کرمان برگزار شده است، تصریح کرد: بدون شک این دوره‌ها سبب ارائه خدماتی مطلوب‌تر و موثرتر به گردشگران دیار کریمان می‌شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار