مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان از برخورداری63 روستای شمال این استان تا پایان امسال از نعمت برق خبرداد.

برخورداری 63 روستای شمال کرمان از نعمت برقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسین شهبا در حاشیه آیین افتتاحیه پروژه برق رسانی به روستاهای شهرستان رفسنجان گفت: یکی از سرفصل های برنامه های اقتصاد مقاومتی طی امسال در حوزه وزارت نیرو، برق دار کردن روستاهای فاقد برق است.

وی افزود: با ایجاد این زیرساخت، زمینه اشتغال در روستاها فراهم و از مهاجرت به سمت شهرها جلوگیری می شود.

شهبا تصریح کرد: 20 درصد از کل اعتبار تأمین برق روستاهای کشور به برق دار کردن روستاهای فاقد برق استان کرمان اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه امسال 63 روستا در شمال استان کرمان برق دار می شوند؛ خاطر شان کرد: این پروژه از اول سال جاری تاکنون با 40 درصد پیشرفت در بیش از 30 روستا اجرا شده و تا پایان امسال بقیه روستاها از نعمت برق برخوردار می شوند.

شهبا یادآور شد:اعتباری که برای تأمین برق این 63 روستا در شمال استان کرمان در نظر گرفته شده است بالغ بر 60 میلیارد ریال است.

وی گفت: سال گذشته نیز 33 روستا در قالب 301 خانوار در شمال استان کرمان تأمین برق شدند و اعتبار 30 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه به کار رفته است.

گفتنی است: پروژه برق رسانی به روستاهای ده سیاهانف خور و علی آباد رفسنجان با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون ریال عصر امروز با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: برق ، روستاها ، نعمت ، روشنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار