راهپیمایی 13 آبان تا دقایقی دیگر در شهرستان‌ مهاباد هم همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد گفت : امسال راهپیمایی 13 آبان از میدان شهدا آغاز می شود و راهپیمایان پس از طی مسیرخیابان صلاح الدین ایوبی غربی تا چهارراه آزادی و خیابان جمهوری اسلامی در میدان شهرداری مقابل ساختمان شهرداری اجتماع خواهند کرد.

حجت الاسلام یاسر آقامحمدی افزود : اجرای سرود دانش آموزی سخنرانی ، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و صدور قطعنامه پایانی از برنامه های اصلی این مراسم در شهرستان مهاباد است.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی 13 آبان در مهاباد هم اعلام شده است.

بگفته فرمانده انتظامی مهاباد ، این محدودیت ترافیکی در مسیر میدان شهدا تا سه راه هنگ ، خیابان صلاح الدین ایوبی غربی تا چهارراه آزادی وچهارراه آزادی تا میدان شهرداری اجرا خواهد شد.

سرهنگ بابانژاد با بیان اینکه رانندگان وسایط نقلیه عمومی و شخصی می توانند تا پایان مراسم راهپیمایی از مسیرهای جانبی تردد کنند افزود : مأموران پلیس راهور و نیروی انتظامی تا خاتمه مراسم و عادی شدن ترافیک در محل مأموریت و در معابر حضور فعال خواهند داشت.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در دیگر شهرستانهای آذربایجانغربی نیز همچون سالهای گذشته در خیابانهای مرکزی و اصلی این شهرها با حضور دانش آموزان و دیگر طبقات مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.