رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حضور باشکوه مردم ایران در صحنه راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان نشان داد که این ملت هیچگاه به آمریکایی‎‌ها اعتماد نمی‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: ملت ایران همیشه ثابت کرده‌ است هر جا پای منافع ملی در میان و حضور در صحنه مورد نیاز باشد مقتدرانه و با آگاهی در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: امسال در راهپیمایی 13 آبان به جهت همه بدعهدی‌های آمریکای‌ها در برخورد با ایران که از یک‌سو با زبان مذاکره، صحبت و صلح وارد می‌شوند و از سوی دیگر با بدعهدی و بدقولی سیاست‌های گذشته خود را دنبال می‌کنند مردم به صحنه آمدند تا بگویند هیچگاه به آمریکا و سیاست‌های آن اعتماد نمی‌کنند.

حمیدی گفت: شعور ملت ایران و بصیرت آن همیشه نشان‌دهنده این واقعیت هست که هیچگاه به آمریکا اعتماد ندارند و امروز آمدند همین را به مردم دنیا بگویند که ما بعد از گذشته نزدیک به 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی هنوز به آمریکا اعتماد نداریم.

وی ادامه داد: مردم آمدند تا بگویند سیاست ما نسبت به آمریکا همان سیاستی است که در سال‌های اول انقلاب داشتیم و در آینده هم این سیاست تغییر پیدا نخواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان حضور مردم را در راهپیمایی 13 آبان بسیار باشکوه اعلام کرد و گفت: مردم در این صحنه‌ها همیشه عزت‌آفرین بوده و حضور امروز هم اثبات این ادعا بود که ملت ایران هیچگاه در مقابل ظلم و ستمکاران کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار