تیم فوتبال صبای قم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه پذیرای تیم شهدای گروس کردستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و در تنها بازی باقی مانده از این مرحله تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی برابر حریف خود به میدان می‌رود.

تیم‌های فوتبال صبای قم و شهدای گروس بیجار کردستان امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه یادگار امام قم به دیدار هم می‌روند که صبا برای غلبه بر حریف کم نام و نشان خود کار سختی ندارد و به دنبال صعود به مرحله یک هشتم نهایی است.


تیم فوتبال صبای قم پس از غلبه بر حریف کردستانی در مرحله بعد به دیدار تیم استقلال تهران می رود و با توجه به این که استقلال نیز در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی خود میزبان بوده، میزبان دیدار استقلال و صبا را قرعه کشی تعیین خواهد کرد.

تیم شهدای گروس بیجار کردستان تیمی ناشناخته است که به دلیل قهرمانی در جام حذفی فوتبال کردستان به این مرحله رسیده است و شرایط مالی نامساعدی دارد و برابر صبا هدف خلق شگفتی را دنبال می‌کند گرچه شرایط بازی حاکی از شانس ضعیف این تیم برای حذف صبا است.

صبای قم در جدول رده بندی لیگ برتر حال و روز خوشی ندارد و در رده ماقبل آخر جدول ایستاده با این حال صبا می‌خواهد با غلبه بر شهدای گروس از نظر روانی شرایط بهتری برای از سر گیری دوباره لیگ برتر پیدا کند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: تیم صبا ، قم ، فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار