سرمربی تيم شهرداری ساوه: نگران مسائل مالی باشگاه نیستیم زیرا این مشکلات به زودی حل می‌شود.

محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از تساوی در ساری در گفتگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این دیدار اظهار داشت: تیم شهروند با داشتن تماشاگران پرتعداد و حرفه ای و متعصب خود در خانه تمامی تیمهای لیگ را تحت فشار می گذارد. تشویقهای بی امان این تماشاگران در طول بازی و شرایط خاص سالن سید رسول ساری تمرکز بازیکنان ما را در ابتدای بازی گرفت در سال جدید با اضافه شدن بازیکنان کلیدی به تیم هواداران هم پرشور تر از همیشه بودند و موجب شدند تیم ما با استرس وارد زمین شود و در همان ابتدا دو گل بچه گانه از حریف بپذیریم.

در ادامه فشار قابل توجهی به دروازه حریف آوردیم و در تمام دقایق بر بازی مسلط شدیم و توانستیم موقعیت های خوبی هم بدست آوریم. هرچند حریف هم موقعیت هایی بدست آورد اما در نهایت بازی با تساوی خاتمه یافت.

وی ادامه داد: در این دیدار می توانستیم برنده هم باشیم اما همانطور که در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم شرایط بازی در ساری و ابعاد زمین اجازه فوتسال بازی کردن به تیمی را نمی دهد و مطابق پیش بینی داوری هم با اشتباهات فراوانی که داشت مانع از برتری ما شد.
با توجه به این مشکلات و مصدومان پرتعدادی که داشتیم و با در نظر گرفتن این نکته که تیمهای بزرگی مثل دبیری و یاسین پیشرو در این فصل در این سالن بازنده بودند و باقی تیم ها هم به مشکلات اساسی برخوردند از این نتیجه راضی هستیم.

حسن زاده در خصوص مشکلات مالی باشگاه شهرداری ساوه گفت: اتفاقات بزرگ و خاصی در باشگاه در جریان نیست. مانند همه باشگاه ها در ابتدای فصل بخشی از قرارداد ها پرداخت شده است و روال مناسب برای پرداخت مرحله دوم در حال پیگیری است و در روزهای آینده مشکل حل خواهد شد. هرچند تاکید میکنم مسایل بزرگی نبوده و مانند اکثر تیمها کمی دیرکرد در پرداخت رخ داده است. البته که باشگاه شهرداری در سالهای حضورش در فوتسال همیشه خوش حساب بوده و امسال هم همانطور خواهد بود و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
البته این مسائل در تمرکز بازیکنان تاثیر داشته و چه بسا اگر بازیکنان با همان تمرکز چهار هفته ابتدایی به میدان می رفتند نتایج بهتری حاصل می شد اما این قضایا بزودی خاتمه می یابد و باشگاه به مسیر خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار