اردبیل؛

ضرورت استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: رانندگانی که قصد عبور از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان اردبیل را دارند باید خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدحجت فتاحی با اشاره به آخرین وضعیت عبور و مرور در جاده‌های استان اظهار کرد: با مساعد شدن شرایط جوی و از بین رفتن شرایط مه‌آلود در برخی از مسیرها و جاده‌های استان که در اکثر محورهای کوهستانی به دلیل بارش برف و باران در ساعات گذشته لغزندگی را شاهد هستیم که انتظار می‌رود با توجه به این شرایط رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را مدنظر قرار دهند و با سرعت مطمئنه، تمرکز بیشتر و حواس جمعی واقعی رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه در گذر از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی وجود تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ از الزامات است، بیان کرد: برای اینکه رانندگان با آرامش و آسایش حرکت کنند انتظار بر این است تا ایمنی بیشتر در گذر از این مسیرها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: رانندگانی که قصد عبور از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان اردبیل را دارند باید خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

فتاحی یادآور شد: اکیپ‌های پلیس راه و راهداری از شب گذشته با برف‌روبی، نمکپاشی و بازدیدهای مکرر سعی کردند تا مسیر ایمن و راحتی را برای هموطنان فراهم کنند تا یک شرایط مناسب عبور و مرور فراهم آید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.