امام جمعه ریگان گفت :کار آموزش وپرورش نبایدجاده صاف کردن برای امریکا واسرائیل باشد.

انتقاد به حذف درس حسین فهمیده از کتب درسیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در جمع راهپیمایان گفت در پایه ششم ابتدایی درس حسین فهمیده از کتابهای درسی حذف شد که این انتظار می رود وزارت اموزش وپرورش نسبت به این اقدام اهتمامی جدی داشته باشد وجاده صاف کن امریکا واسرائیل نباشد .
وی بیان داشت امریکا در یکی از روزنامه های خود نوشت اگر می خواهید سازش کنید شما باید روحیه شهامت وشجاعت ایثارگری وانقلابی گری را از دانش اموزان بردارید

امام جمعه ریگان گفت دشمن با کد دادن اعلام نموده است که درش ایثار وفداکاری وشجاعت وشهامت از دروس دانش اموزان حذف گردد .

رنجبر ماهانی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با دانش اموزان ابراز داشت معظم له فرمودند کتابهای خیانتهای امریکا ولانه جاسوسی امریکا که در70 جلد جمع اوری شده است در اختیار دانشگاهیان ودانشجویان قرار دهید .

وی گفت نسل سوم وچهارم از خیانتهای امریکا بیگانه هستند وما روحیه انقلابی گری را در دانش اموزان ودانشجویان زنده کنیم وبه انها بگوییم که امریکا واسرائیل چه خیانتهایی را به کشور ما انجام دادند .

امام جمعه ریگان تصریح کرد دشمنان در صدد دو تفکر غلط در بین اذهان عمومی وجامعه هستند که این تفکر ها را در بین تک تک مردم رواج دهند .

رنجبر ماهانی گفت انها در تفکرات خود به مردم وانمود می کنند که ایستادگی امام بزرگوار در مقابل امریکا به خاطر تعصب ولجاجت وغرور بوده است در حالی که امام ره یک فقیه عادل مجتهدی وارسته سیاستمداری بی نظیر بودند که هیچ گاه از روی تعصب ولجاجت سخنی بر زبان نمی اوردند .

وی گفت عده ای امام ره را یک امام تعادلی معرفی نمودند در حالی که امام (ره )با ان قلم وزبان گویا بارها وبارها فرمودند که امریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند امام ره در مقابل امریکا واسرائیل کوتاه وسازش نکرد

امام جمعه ریگان اظهار کرد برخی در جامعه ما به دنبال پیاده کردن ان هستند که ما مشکلاتمان فقط با امریکا حل میشود امریکایی که بد عهد وخدعه گر ونیله گر می باشد

رنجبر ماهانی افزود امریکایی که خودش هزاران مشکل دارد ما چگونه انتظار داریم امریکا مشکلات ما را حل کند .

وی گفت ما باید تلاش کنیم روحیه انقلابی گری را در میان دانش اموزان زنده نماییم راهپیمایی 13ابان با حضور مسولین ومردم ودانش اموزان ودانشجویان از مقابل پارک شهدای گمنام تا مسجد ابوالفضل ع بر گزار شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار