دو تیم ساوتهمپتون و اینتر، امشب در قالب لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به نفع ساوتهمپتون پایان یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم ساوتهمپتون و اینتر، امشب در قالب لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به نفع ساوتهمپتون پایان یافت.

دقیقه 33 کاپیتان اینتر این تیم را پیش انداخت.  آنتونیو کاندروا از سمت راست نفود  و توپ دقیقی را برای پریشیچ ارسال کرد، بازیکن کروات نیز مائورو ایکاردی را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد و کاپیتان اینتر هم با یک ضربه پای چپ بی نقص فورستر را مغلوب کرد.

دقیقه 64 رومئو در یک موقعیت مناسب توپ را به تیر دروازه اینتر کوبید و فن دیک هم در برگشت این توپ را تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود .

دقیقه 68 ارسال بازیکنان ساوتهمپتون با عبور از دی آمبروسو به محوطه جریمه اینتر رسید که یوتو ناگاتومو در این بین توپ را با زانو وارد دروازه خودی کرد.

در نهایت اینتر این مسابقه را نیز شکست خورد تا ناکامی هایش ادامه داشته باشد. اینتر با این شکست با سه امتیاز همچنان در قعر جدول گروه قرار دارد و ساوتهمپتوت با هفت امتیاز دوم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار