مدافع تیم ملی فوتبال گفت: کی روش شرایطی در تیم ملی ایجاد کرده که نبود چند بازیکن در دیدارهای پیش رو حس نمی شود.

پورعلی گنجی:نبود چند بازیکن در تیم ملی احساس نمی شود /قطری ها شرایط را برای حریفان خود سخت کردندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرتضی پورعلی گنجی درباره حضورش در اردوی تیم ملی اظهار کرد: اردوی خوبی را شروع کردیم، البته من دیر به تیم ملی اضافه شدم.  در حال حاضر برای دیدار با سوریه آماده می شویم. بازی سختی پیش رو داریم.همه فکر می کنند این مسابقه راحت است ولی سوریه دفاعی بازی می کند.در این چند بازی فقط دو گل خورده است. امیدوارم تمرین خوبی داشته باشیم.

وی درباره حکم فیفا مبنی بر محرومیت بازیکنان ایران گفت: درست است بازیکنان خوبی از دست دادیم اما جایگزین های خوبی  هم داریم.کی روش شرایطی ایجاد کرده که اگر پژمان منتظری نباشد پورقاز و سید جلال هستند . من هم اگر نباشم مشکلی پیش نمی آید، اگر 10 بازیکن هم نباشد مشکلی نداریم و همه در شرایط خوب و آماده بازی هستند.
پورعلی گنجی درباره حضور خود در ترکیب اصلی و بازگشت منتظری بیان کرد:این شرایط خوبی است که همه می توانند بازی کنند.تیم ملی با هم دفاع می کند و با هم حمله می کند.

وی درباره نقش قطری ها در محرومیت ایران خاطر نشان کرد : قطری ها در این دعوا حضور داشتند، فکر می کنم سه بازیکن از آنها هم محروم شد، این شرایط را به وجود آوردند که شرایط را برای ما سخت کنند. امیدوارم با این بازیکنان نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار