رئیس سابق سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: بیش از 3 هزار و 500 نفر از 12 هزار نفر جامعه علمی استان به عضویت شجره طیبه بسیج اساتید درآمده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عصر دیروز مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، جانشین سپاه صاحب‌الزمان استان و جمعی از رؤسای دانشگاه‌های استان و اساتید بسیجی استان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

علیرضا احساندوست رئیس سابق سازمان بسیج اساتید استان اصفهان اظهار داشت: در طول 3 دهه خدمتی که به انقلاب اسلامی داشته‌ام سعی کرده‌ام به رهنمودهای امام و رهبری عمل کنم؛ بیش از 3 هزار و 500 نفر از 12 هزار نفر جامعه علمی استان به عضویت شجره طیبه بسیج اساتید درآمده‌اند؛ در هیچ‌ کدام از اقدامات خود نگاه تقابلی نداشته‌ایم و اگر انتقادی نیز صورت گرفته بر پایه استدلال و منطق بوده است.

وی ادامه داد: به هیچ‌ کدام از دانشگاه‌های استان نگاه متفاوت نداشته‌ایم و سعی کرده‌ایم جذب حداکثری را در بسیج اساتید رعایت کنیم.

محمد باقری رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان نیز بیان کرد: برنامه‌های زیادی برای پیشرفت بهتر در سازمان داریم از جمله تعامل بیشتر با بسیج دانشجویی، بسیج کارمندان و کارکنان و دیگر اقشار بسیج که به‌ مرور از برنامه‌های خود رونمایی خواهم کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار