نماینده مردم اسلام آبادغرب ودالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار بسیج و بسیجی بودن از جمله اصول انقلابی است که هنوز پایدار مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حشمت اله فلاحت پیشه در آغاز رزمایش الی بیت المقدس در اسلام آبادغرب اظهار داشت: کشور ما در طول دوران بعد از انقلاب تاکنون نوسانات مختلفی را دیده؛ عده ای گرفتار غرور سیاسی شدند، یک عده گرفتار مال اقتصادی شدند، عده ای گرفتار تبلیغات ماهواره ای فرهنگی شدند ولی تنها کسانی که ماندند آنهایی هستند که تفکر بسیجی دارند، چه 16 سال سن داشته باشند، چه 80 سال.


وی با اشاره به چادر های برپا شده در اردوگاه محل رزمایش که با ستون ها نگه داشته شده اند، گفت: بسیج ستون محکم انقلاب است که باید بماند و در خلال طوفان ها، نامردی ها و توطئه ها این ستون باید سرافراز بماند که این نشان تفکر بسیجی است.

وی افزود: آمریکا بیش از 36 مورد اقدام براندازی از جنگ مستقیم تا کودتا، تحریم، بایکوت و ... بر علیه ایران به کار گرفت و تمام تلاشش را کرد تا به برجام رسیدوی با هشدار به اینکه؛ مراقب ستون پنجم دشمن باشید، افزود: آمریکا و دشمنان به دنبال نفوذ خزنده فرهنگی هستند و سیاست دشمن ایجاد نا کارآمدی در دل جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه؛ ضعف مدیریت و فساد از عوامل اصلی ناکارآمدی کشور هستند، افزود: مگر می شود در یک صندوق فسادی انجام شود و 8میلیون و 500 هزار تومان ضرر به جیب هر معلم زده شود.

وی افزود: رسوایی آمریکا و 44 کشور دنیا را در مقابل داعش ببینید که شورای جنگ کشور عراق از ایران رسما" برای کمک مستشاری دعوت می کند ولی کمک آمریکا را نپذیرفت چون دنیای امروز به این نتیجه رسیده است که قلب آمریکا داعشی است.

وی افزود: در توافقنامه هسته ای ایران توانست در زمره کشورهای عضو باشگاه هسته ای قرار بگیرد که در قبال 700 رشته علمی و فناوری هسته ای که در راس تکنولوژی های برتر دنیا هستند ما به خود اتکایی رسیدیم که این هم به زور و با مقاومت بدست آوردیم. 


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.