ساری؛

مدال های رنگارنگ بانوان پاروزن مازندران

در روز پایانی مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان قهرمانی کشور، پاروزنان تیم مازندران دو مدال برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این روز، فینال مسابقات کایاک و کانو در مسافت ۲۰۰ متر جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان، مائده طهماسبی از تهران و گلناز غضنفریان از مازندران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان هم تیم تهران با ترکیب مائده طهماسبی، سمن سلطانی، صدف مقدم پور و مائده شورگشتی مدال طلا، تیم هرمزگان با ترکیب کیانا کمال زاده، هما نجیبی، فاطمه احمدی و ستاره شریفی مدال نقره و تیم مازندران با ترکیب مریم رمضان خواه، روژا درویش، سمین سعیدپور و مریم منفرد مدال برنز بدست آورند.

مسابقات آب های آرام قهرمانی بانوان کشور که از ۱۲ آبان ماه با حضور بیش از ۱۷۰ قایقران از ۱۶ استان در دریاچه آزادی آغاز شده بود، امروز ۱۴ آبان ماه به پایان رسید.

پس از رقابت قایقرانان در ۴۱ مسابقه از ۲۶ ماده، تیم تهران در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان قهرمان شد ولی مازندران از ایستادن بر روی سکوی تیمی مسابقات باز ماند.

بر این اساس در رده سنی بزرگسالان تیم تهران با ۱۹۶ امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، هرمزگان با ۱۸۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و همدان با ۱۵۵ امتیاز سوم شد.

همچنین در رده سنی جوانان تیم تهران با ۲۰۵ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، گیلان با ۲۰۱ امتیاز دوم شد و تهران توابع با ۱۷۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار