آبشار روزیه یکی از آبشارهای زیبا در استان سمنان است که در مسیر چاشم ، خطیرکوه واقع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آبشار روزيه يکي از پديده هاي زيبا و جالب توجه طبيعي سمنان است و اين آبشار، در روستاي کوهستاني چاشم از توابع بخش مهديشهر، از ارتفاع 20 متري به پايين مي غلتد و طراوت دلپذيري در پيرامون خود پديد مي آورد که هر ساله عده کثيري از دوستداران طبيعت براي ديدار از اين آبشار زيبا به روستاي چاشم مراجعه مي کنند.

آبشار روزیه کجاست + تصاویر
مسیر چاشم ، خطیرکوه برای کسانی که قصد سفر از سمنان به مازندران را دارند می تواند جالب توجه باشد زیرا مسیر شهمیرزاد به چاشم و سپس خطیر کوه مسیری کوهستانی و زیباست و آبشار روزیه در این مسیر حدود 20 کیلومتر بعد از چاشم در مسیر خطیرکوه در سمت چپ جاده قرار دارد.
گفتنی است ،  قرار گرفتن دو کوه بلند و آبشار بین آن این فضا را زیبا و شگفت انگیز کرده است و دیدن این آبشار برای همه لذت بخش است.

آبشار روزیه کجاست + تصاویر

شایان ذکر است ؛ در سالهای اخیر به علت بردن آب این چشمه به سمت سمنان، موجب کم شدن آب این آبشار شده است و دیگر چون گذشته آب خروشانی در آن نیست اما با این حال رفتن و دیدن کوه های سر به فلک کشیده آن شگفت انگیز است.

آبشار روزیه کجاست + تصاویر
روستای چاشم  که در دامنه های جنوب شرقی البرز واقع شده است چشم اندازهای و زیبایی های خاصی دارد که هر بیننده ای را مجذوب می کندو منظره زیبای مراتع ، کوه ها ، مزارع و باغها و چشمه ها این روستا را به منطقه خاصی تبدیل کرده است که یکی ازروستاهای هدف گردشگری منطقه می باشد.

آبشار روزیه کجاست + تصاویر
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار