مهدی ماهانی به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم «طاقباز» معرفی شد.

مهدی ماهانی بازیگر فیلم شهرام اسدزاده شد
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «طاقباز» به کارگردانی شهرام اسدزاده بزودی در تهران کلید می‌خورد و مهدی ماهانی از بازیگران سینما و تلویزیون عهده دار نقش اصلی مرد این فیلم خواهد بود.

ماهانی که به تازگی بازی در فیلم سینمایی «گشت ارشاد 2»  را به پایان رسانده است، چندی پیش مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت و در این فیلم که به روش فیلم پلان ساخته می‌شود، ایفاگر نقش یک معتاد دچار توهمات ناشی از مصرف مواد مخدر خواهد بود.

گفتنی است؛ بازیگران «طاقباز» روزهای پایانی دورخوانی را سپری می‌کنند و فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است. در خلاصه داستان فیلم آمده است:

شاهرخ در مقطعی از زندگي خود پيوسته در تشخيص دنياي واقعي و توهمات معلق است و باعث بروز اتفاقات غير قابل جبرانی برای خود و افراد پیرامونش مي شود.

طاقباز در لوكيشن هاي داخلي و خارجي با رفت و برگشت به گذشته و آينده ساخت خواهد شد و به همين دليل كار براي تصويربردار، بازيگران، طراح صحنه و طراح لباس بسيار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

انتهای خیابان هشتم، آسپرین، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، خیابان بیست و چهارم، چهار انگشتی، دلنوازان، آرام می گیریم و .... از جمله آثاری هستند که این بازیگر در آنها حضور داشته است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.