لرستان؛

برگزاری جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال لرستان

جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال استان، در قالب برنامه های هفته قرآن و عترت ، در لرستان برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ جشنواره استانی رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی حوزه قرآن و عترت با موضوعات و مضامین و معارف دینی و قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت، تمامی مفاهیم و موضوعات و داستان‌های قرآن و عترت، زندگی و سیره رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)، عفاف و حجاب، ولایت و مهدویت، وحدت اسلامی، احکام و قوانین اسلامی و سایر موضوعات مرتبط با قرآن و عترت، برگزار می شود .

این جشنواره در دو بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال برگزار خواهد شد و شرکت برای تمامی روزنامه‌ها، هفته‌ نامه‌ها، ماهنامه‌ها و گاهنامه‌های استان لرستان بلامانع بوده و ارسال فایل عکس اسکن شده حداقل ١٠ نمونه بریده جراید مرتبط با موضوع جشنواره الزامی است .

رسانه‌های دیجیتال نیز جهت شرکت در جشنواره بایستی ١٠ نمونه اثر خبری یا گزارشی با موضوعات فوق، که از سال ١٣٩٠ به بعد انتشار یافته، در قالب فایل word به همراه لینک اثر برای دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مدیران مسئول رسانه‌های مکتوب و دیجیتال استان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار خود به دبیرخانه به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر قرآن و عترت لرستان به آدرس qlr.farhang.gov.ir و لینک ثبت‌نام جشنواره‌ها مراجعه نمایند.

همچنین متن کامل فراخوان جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال استان نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی قابل دریافت و مشاهده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار