نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیجی روحیه آرمانخواهی دارد و در مقابل زورگویی سر خم نمی کند و با یک روحیه برجسته جهادی در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی دیروز در مراسم آغاز مرحله عملی رزمایش الی بیتالمقدس در پادگان امام علی(ع) سنندج با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده تلاش می کنند آنقدر با ما درگیر شوند تا از دین حق برگردیم، گفت: امروز قدرت مسلمانان به جایی رسیده است که دیگر دشمن توان مقابله با آنان را ندارد و خداوند دستور داده است برای اینکه دشمنان موفق نشوند به اهداف خود برسند هر چه می توانیم قوه و نیرو کسب کنیم تا توان خود را بالا ببریم و دشمنان از ما بترسند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان به هر نقطه‌ای از جهان اسلام که طمع می‌کنند، حضور ملت ایران را می‌بینند، تصریح کرد: ملت ایران مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم را خط قرمز خود می‌داند و این مهم در حمایت از ملت‌های مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و افغانستان ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: حضور بسیجیان در حمایت از مسلمانان در نقاط مختلف جهان، دشمنان را عصبانی کرده است و هرجا که دشمنان طمع می کنند حمله کنند حضور شما بسیجیان را می بینند دیگر فکر حمله را از سر بیرون می کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: قدرت و عظمت ایران اسلامی در مقابله با دشمنان در دو بخش تعریف می‌شود، یک بخش از این عظمت و قدرت مربوط به امکانات و توانایی‌های لجستیک و تجهیزات نظامی است که بحمدلله اقتداری در این بخش ایجاد شده که خود دشمن نیز به آن اعتراف کرده است.

وی معنویت، وحدت، اخلاص و تقوی را از ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد و گفت: بیشترین ترس و هراسی که دشمن دارد از روحیه بسیجی و انقلابی است و به برکت همین روحیه انقلابی امروز نگاه همه مظلومین عالم به بسیجیان ایران اسلامی است که زیر بار هیگونه ظلم و زوری نمی روند.

نایب رییس دوم کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان تنفر از وابستگی به دشمنان را از دیگر ویژگی های بسیجیان دانسته و گفت: بسیجیان در هر میدانی وارد می شوند و نقش آفرین هستند موفق می شوند و در بسیاری از حوزه ها از تمام توان و وجود خود برای پیشرفت علمی و استقلال کشور مایه می‌گذارند و نقش بسزایی در پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.