علی سعیدی به عنوان مدیرشبکه بهداشت ودرمان تکاب منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم اظهار کرد: با اجرای طرح تحول سلامت پرداخت هزینه های درمانی توسط مردم بصورت چشمگیری کاهش یافته و طرح تحول سلامت موجب ارتقاء و بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی در کشورشده است.

انتظارمهدی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت در کشور روند دسترسی به امکانات و خدمات درمانی و اقدامات اولیه پزشکی راحت تر شده و رضایتمندی از اجرای این طرح در سراسر کشورمشهوداست.

مدیرجدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان تکاب نیز در این مراسم از شبکه بهداشت و درمان در شهرستانها بعنوان یکی از ادارات پرتنش یاد کرد و افزود: مدیریت شبکه بهداشت و درمان در شهرستانها از تنشها و مشکلات زیادی برخوردار می باشد که می توان با همکاری و همراهی پرسنل خدوم این مشکلات را از راه برداشت تا بتوان خدمات بهتر و مناسبتری را به مردم محروم منطقه ارائه کنیم چرا که خدمت کردن به مردم محروم چنین مناطقی افتخاری بزرگ می باشد.

عباس بایرام زاده نیز در این مراسم ، خدمت به مردم در عرصه سلامت جامعه را یکی از وظایف مهم عنوان کرد و افزود: خدمت مناسب و موفقیت در آن یک تلاش جمعی را می طلبد تا بتوان خدمات را بهینه و بموقع به مردم ارائه کرد و خدمات در جهت بالا بردن سلامت مردم و جامعه قطعاً ماندگار خواهد بود و باید طوری رفتار کرد که هم رضای خدا و هم رضایت مردم را جلب کرد.

در پایان مراسم با اهدای حکمی دکتر علی سعیدی بعنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب معرفی و از خدمات دکتر عباس بایرام زاده در طول مدیریت شبکه تکاب قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.