زنجان؛

شرکت یک هزارو 921 نفر در آزمون‌های قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

یک هزارو 921 نفر در آزمون‌های قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کردند که از این تعداد ٨١١ نفر از کارکنان دولت و یک هزارو 110 نفر در بخش عموم شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های وزارت ارشاد اجرای برنامه‌های قرآنی و حمایت برای توسعه این فعالیت‌ها است.

وی بیان داشت:یکی از مهم‌ترین وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه فعالیت‌های قرآنی از جمله آموزش قرآن کریم، تفسیر، تجوید، حفظ و نهج البلاغه با بهره‌گیری از ظرفیت موسسات قرآنی است.

مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت گفت و افزود: آزمون ویژه کارکنان در رشته مفاهیم قرآنی"به سوی فهم قرآن"که کتاب آن به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته،روز چهارشنبه ١٩ آبان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی بیان داشت:آزمون ویژه موسسات قرآنی و داوطلبین آزاد روز پنج شنبه ٢٠ آبان ماه در دو نوبت از ساعت ٨,٣٠ تا ١٠.٣٠ صبح رشته های حفظ و از ساعت ١١ تا ١٢ ظهر رشته های مفاهیم برگزار می شود.

صفی لو اظهار کرد:آزمون در ٦ حوزه آزمونی شهرستانی های زنجان(در مکان دارالقران الکریم زنجان)ابهر،صائین قلعه،خدابنده،زرین رود خدابنده،ایجرود و طارم در محل فرهنگی فرهنگسراهای شهرستان ها برگزار می شود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.