سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: امسال لیگ بسیار سختی داریم و تیم‌های بسیار خوب و جوانی در مسابقات حضور دارند که این کار را برای ما سخت می‌کند.

رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: امسال مسابقات لیگ برتر فوتسال به دو بخش قبل از جام‌جهانی و بعد از جام‌جهانی تقسیم می‌شود، در مسابقات امسال برخی از تیم‌ها خیلی به موقع تیم خود را بستند و برخی از تیم‌ها خیلی دیر خود را جمع و جور کردند که البته با توجه به تعطیلی 2 ماهه مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری جام‌جهانی تیم‌های که در ابتدا دچار مشکل شده بودند توانستند شرایط خود را بهتر کنند. لیگ امسال لیگ بسیار سختی است و تیم‌های بسیار خوب و جوانی در مسابقات حضور دارند که این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی در ادامه در خصوص بازی تیمش در مقابل آذرخش بندر عباس در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: تیم آذرخش با وجود فضا نامطلوبی که در جدول مسابقات دارد اما تیم دست و پا بسته‌ای نیست و زمانی که در زمین خودش به میدان می‌رود بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد و در حضور تماشگرانش بسیار خطرناک است.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در مورد مصدویمت مورنو و کشاورز گفت: کشاورز قطعا به این دیدار نمی‌رسد، وی فعلا بر روی تقویت عضلات خود کار می‌کند البته در کنار تیم حضور دارد و ما را همراهی می‌کند. مورنو در بازی قبل شرایطش 50-50 بود بنابراین تصمیم بر این شد که از ایم بازیکن برزیلی استفاده نکنیم اما فکر می‌کنم به این دیدار برسد.

رضا لک در پایان در خصوص شرایط مالی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال بیان کرد: شرایط مطلوبی در لیگ نیست و ای کاش با حمایت کمیته فوتسال شرایط برای تیم داری مهیا شود و این مشکلات بر طرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار