مدیر کل پزشکی قانونی لرستان گفت:در شش ماه نخست امسال ۲۴۰ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ نظیفی گفت : طی شش ماه نخست امسال آمار تلفات حوادث رانندگی در استان لرستان هشت دهم درصد کاهش یافت.

وی افزود: در حوادث رانندگی شش ماه نخست امسال ۲۴۰ نفر جان خود را از دست داده اند و این در حالیست که تعداد افراد فوت شده بر اثر حوادث رانندگی در مدت مشابه سال قبل ۲۳۸ نفر بود.

مدیر کل پزشکی قانونی لرستان گفت: از کل تلفات حوادث رانندگی در شش ماه نخست امسال ۱۷۱ نفر از متوفیان حوادث رانندگی در محورهای برون شهری، ۴۱ نفر در مسیرهای درون شهری و ۲۸ نفر در جاده های روستایی جان خود را از دست داده اند.

نظیفی افزود: در شش ماه اول سال قبل نیز ۱۸۴ نفر از متوفیان حوادث رانندگی در محورهای برون شهری، ۳۲ نفر در مسیرهای درون شهری و ۲۲ نفر در جاد های روستایی جان خود را از دست دادند.

وی گفت: آمار مقایسه ای نشان می دهد که تلفات برون شهری کاهش داشته اما تلفات درون شهری و جاده ای روستایی افزایش داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی لرستان همچنین با اشاره به آمار مصدومان حوادث رانندگی لرستان افزود: آمار مقایسه ای شش ماه امسال و سال قبل مصدومان حوادث رانندگی که به مراکز پزشکی قانونی لرستان مراجعه کرده اند نیز افزایش داشته است.

نظیفی گفت: آمار مصدومان حوادث رانندگی در شش ماه نخست امسال چهار هزار و ۸۶۱ نفر و در سال گذشته چهار هزار و ۳۶۴ نفر بوده که نشان از افزایش تعداد مصدومان حوادث رانندگی در لرستان دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.