بیرجند؛

465 کيلو ترياک در نهبندان کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 465 کيلوگرم ترياک و دستگيری سه سوداگر مرگ در شهرستان نهبندان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مأموران پاسگاه عملياتی عربخانه شهرستان نهبندان با کسب خبری مبنی بر اين که قاچاقچيان مواد مخدر قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از مسيرهای فرعی پاسگاه منتقل کنند شناسايی و دستگيری سوداگران مرگ در دستور کار خود قرار دادند.

سردار شجاع با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و تحقيقات دامنه دار افزود:محل عبور قاچاقچيان مواد مخدر شناساييو مسيرهای احتمالی تردد آنان رصد شد که مأموران هنگام گشت زنی درمحورهای غرب پاسگاه به يک دستگاه پژو 405 مظنون شده و به وی دستور ايست دادند.

وی گفت:راننده خودرو بدون توجه به ايست مأموران متواری شد و پليس با تعقيب متهمان و بهره‌گيری از شيوه های نوين در ابتدا با رعايت کامل قانون بکارگيری سلاح به‌صورت هوايی شليک و خودرو را متوقف كردند .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود:در بازرسی از اين خودرو مقدار 254کيلوگرم ترياک و211کيلوگرم حشيش که در صندوق و صندلی عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سردار شجاع اظهار کرد:در ادامه عمليات يک دستگاه پژو پارس نيز که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد شناسايی و سرنشينان آن دستگير شدند .

وی با اشاره به اينکه در اين راستا سه نفر متهم دستگير و همچنين دو دستگاه خودرو توقيف شد،گفت:متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتی به همراه مواد مکشوفه برای سير مراحل قانونی تحويل مقامات قضايی شدند.

فرماندار در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک در زمينه خريد، فروش و حمل مواد مخدر به سرعت مراتب را جهت شناسايی و دستگيری سوداگران مرگ به مرکز فوريت های پليسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار